środa, 20 grudnia 2017

Co zrobić, żeby Twój hotel więcej zarabiał?

Obiekty noclegowe muszą mierzyć się z niskim sezonem. Mało który hotelarz może powiedzieć o swoim obiekcie, że ten problem go nie dotyczy. Zdecydowaną większość hotelarzy ten problem dotyka co roku, mało tego, wielu z nich odczuwa sezon skutki sezonu niskiego długo po tym jak ten się na dobre zakończy. Jak temu zaradzić?

Postaw na marketing w hotelarstwie. Dzięki temu Twój obiekt będzie zarabiał cały rok. Także w sezonie niskim. Skuteczne działania obejmują kilka obszarów i na dłuższą metę pozwolą mocno zaoszczędzić. Co powinna obejmować kompletna obsługa marketingowa?

  • optymalizacja wizytówki na portalach rezerwacyjnych
  • atrakcyjna sprzedażowo strona internetowa hotelu
  • kampanie AdWords
  • prowadzenie mediów społecznościowych
  • pełna analityka
  • zarządzanie opiniami
  • newsletter
Zwrócenie uwagi na wszystkie dostępne możliwości zwiększy szanse na skuteczną sprzedaż i zbudowanie sobie wiernej bazy, cyklicznie powracających gości. Jak wiadomo Gość, który wraca to ten mający największą wartość dla hotelu.

Chcesz, aby hotel zaczął zarabiać więcej? Skontaktuj się z bookingsolutions.pl